top of page

כתבו עלי


השמלה של עדי

"בהדרה אמנית בנשמתה, יצירתית בטירוף, אשת שיח ופשוט אישה מדהימה. הגעתי אליה עם השמלה של אמא שלי (מלפני 28 שנה), אחרי שגם דודה שלי התחתנה איתה והצרה אותה. היו חלקים בהם הבד כבר נקרע והצהיב.. נפגשתי עם בהדרה פעמיים, בפעם הראשונה לבשתי את השמלה והיא ניסתה כל מיני דברים עד שהחלטנו יחד מה יותר מתאים עבורי. היא ציירה סקיצה ושמרה את החומרים. שבועיים לפני החתונה נפגשנו שוב לתפירה הסופית. בהדרה עשתה עליי את השינויים והתפירות, תוך כדי שינינו גם את מה שהחלטנו בפגישה הראשונה. הפגישה הראשונה ערכה כשעתיים. הפגישה השנייה ערכה כחמש שעות. עוד כשדיברנו בטלפון היא אמרה שמחיר השמחות שלה נע בין 1,200-2,000 ש"ח. בפגישה הראשונה, לאחר שציירה סקיצה, אמרה לי את מחיר השמלה (שעמד על 1,300 ש"ח). בפגישה זו נתתי לה מקדמה, ובפגישה השנייה את שאר הסכום. הדבר החשוב ביותר הוא שבהדרה היא נשמה. היא בת אדם הגונה, ישרה, לא מחפשת לעשות בוכטות על חשבון הזוג, עושה הכל בפשטות מתוך חשיבה מה מתאים לך, מה יהיה לך נוח ואיך לא תהפכי להיות "כלה" ותישארי מי שאת :)"

"תהליך העבודה עם בהדרה היה מעולה! הבאתי רעיונות, היא שרטטה לי סקיצה ומתחה עליי" בדים,הסבירה לי מה יתאים לגזרה שלי יותר. הכל היה מאד רגוע ובאווירה נינוחה, נטול לחצים מיותרים. בהדרה נעימה מאד וכל תהליך עיצוב השמלה היה מאד אישי וכיף! היא באה איתי לקנות בדים ועזרה לי להגשים את הדמיון. השמלה יצאה מ-ה-מ-מ-ת !!! נוחה, קלה ללבישה ופשוט יפהפייה! קיבלתי מחמאות רבות על השמלה (והשאל!!) ועל איך היא מתאימה לי כל כך. תענוג!!

שמלה ייחודית רק שלי במחיר הוגן ביותר."

"ואוו... זה מה שיש לי להגיד בתור התחלה על האישה המדהימה הזאת שהכינה לי את השמלה המושלמת, שהכי מתאימה לי- לגוף ולאישיות. בהדרה כבשה אותי משיחת הטלפון הראשונה עם הנעימות והביטחון שהיא הפגינה והמשיכה לכבוש אותי עם היצירתיות, הכישרון, הזריזות והיכולת לראות בעצמה את מי שאתה ומה שאתה צריך לצד שילוב של התייחסות מדויקת לכל מילה שאמרתי ולכל הערה. כל התהליך היה מדהים גם בגלל הרעיון, גם בגלל המקום הנעים בו זה מתבצע וגם בגלל האישיות המיוחדת של בהדרה, שגם גרמה לי להיות רגועה ושמחה בכל שלב של התהליך. ללא ספק העובדה שזה באמת היה קצר וקולע ובמחיר שפשוט לא משתווה למה שקורה היום בעולם שמלות הכלה תרמו לכך שהחוויה והתוצאה היו מושלמים עוד יותר . בכנות, אחרי בילוי של כמה שעות ספורות אצל בהדרה, קיבלתי הרבה מעבר לשמלה!"

bottom of page